ZAPOSLENJE
OGLAS ZA PRIJEM U RADNI ODNOS
Poslodavac: Hrvatska školska kartografija
Adresa: Radnička cesta 34A, 10000 Zagreb
OIB: 68438078505
Naziv radnog mjesta: Stručnjak za komercijalu i administrativno-knjigovodstvene poslove (m/ž)
Broj traženih radnika: 1
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno vrijeme, uz probni rad u trajanju od 6 mjeseci
Puno radno vrijeme, 40 sati tjedno
Radno vrijeme: od ponedjeljka do petka
Mjesto rada: Zagreb
Početak rada: po završetku natječajnog postupka
O nama:
Hrvatska školska kartografija je javna ustanova osnovana od strane Republike Hrvatske, sa sjedištem u Zagrebu. Nastala je 1997. godine, kao pravni slijednik tradicije kartografske djelatnosti započete još 1948. godine. Naš primarni fokus je izrada, izdavanje i distribucija geografskih i povijesnih karata, atlasa, globusa i drugih školskih nastavnih sredstava.
Naši proizvodi – zidne, presavijene i plastificirane karte – koriste se u osnovnim i srednjim školama diljem Hrvatske, uz odobrenja Ministarstva znanosti i obrazovanja te Agencije za odgoj i obrazovanje.
U suradnji s obrazovnim i znanstvenim institucijama, kontinuirano razvijamo i digitalna rješenja, uključujući digitalizirane i interaktivne karte, usklađene s konceptom e-škole, čime pridonosimo modernizaciji nastavnog procesa.
Kao stručna i stabilna ustanova s jasnom misijom u obrazovanju, ulažemo u inovacije i partnerstva kako bismo nastavili oblikovati vizualni jezik školskog znanja – kartom, atlasom i digitalnim prikazom svijeta oko nas.
Opis poslova:
Stručnjak za komercijalu i administrativno-knjigovodstvene poslove odgovoran je za provedbu ključnih administrativnih, komercijalnih i knjigovodstvenim aktivnosti, uz svakodnevnu komunikaciju s internim i vanjskim dionicima poslovanja.
Ključne zadaće uključuju:
- Vođenje personalne dokumentacije radnika (ugovori, aneksi, evidencije)
- Prijava, odjava i promjene statusa zaposlenika u sustavima HZMO i HZZO
- Evidencija radnog vremena, bolovanja, godišnjih odmora
- Sudjelovanje u procesima zapošljavanja: objava natječaja, prijem dokumentacije, prijava kandidata
- Praćenje i primjena radno-pravnih propisa (posebno vezano uz mirovinsko i zdravstveno osiguranje)
- Vođenje evidencije pošte, putnih naloga i priprema naloga za isplate
- Likvidatura knjigovodstvenih dokumenata – provjera formalne, materijalne i računovodstvene ispravnosti
- Nabava uredskog materijala i potrošnih sredstava
- Arhiviranje i digitalizacija poslovne dokumentacije
- Priprema podataka za obračun plaća, dnevnica, naknada i putnih troškova
- Pomoć pri knjiženju bankovnih izvoda, ulaznih i izlaznih računa
- Upravljanje e-Računima i Internet bankarstvom
- Rad u skladišnom knjigovodstvu: zaprimanje, skladištenje, kontrola i izdavanje robe
- Izrada ponuda, kalkulacija, računa, otpremnica; praćenje narudžbi i naplate
- Organizacija isporuka i otpreme proizvoda, uključujući terensku dostavu po potrebi
- Ažuriranje sadržaja službene internetske stranice i podrška digitalnom marketingu
- Sudjelovanje pri Izradi ugovora, cjenika, promotivnih materijala u suradnji s drugim odjelima
- Administrativna i tehnička podrška ravnatelju i ostalim odjelima ustanove
Uvjeti:
Razina obrazovanja:
- Srednja stručna sprema (SSS) – ekonomski ili društveni smjer
- Viša stručna sprema (VŠS) ili prvostupnik (baccalaureus)
- VSS ili magistar struke – poželjno ekonomski ili društveni fakultet
Radno iskustvo:
- Najmanje 2 godine rada na sličnim poslovima
Posebna znanja i vještine:
- Napredno korištenje MS Office alata (Word, Excel, Outlook)
- Poznavanje knjigovodstvenih i poslovnih programa (poželjno CIRIS)
- Osnovno znanje računovodstvenih i poreznih propisa, zakona o radu i zakonodavstva iz područja ljudskih resursa
- Poznavanje B2B poslovanja i digitalnih alata za e-poslovanje
- Aktivno znanje engleskog jezika (pisano i usmeno)
- Vozačka dozvola B kategorije – aktivan vozač
Poželjne osobine kandidata:
- Organiziranost i samostalnost u radu
- Pouzdanost, preciznost i odgovornost
- Spremnost na timski rad i fleksibilnost
- Komunikativnost i sposobnost rada pod pritiskom
- Visok stupanj povjerljivosti i etičnosti u radu s osjetljivim podacima
- Poznavanje radnog prava i osnovnih računovodstvenih propisa
Što nudimo:
- Stabilno radno okruženje u stručnoj i motivirajućoj sredini
- Mogućnost stručnog usavršavanja i razvoja kompetencija
- Rad na raznolikim poslovima koji obuhvaćaju više poslovnih područja
- Uključenost u razvojne i digitalne projekte unutar ustanove
- Naknade i uvjeti sukladni internim aktima
- Početna neto plaća cca 1.350,00 – 1.550,00 EUR
- Mjesečno isplaćujemo neoporezive naknade (prijevoz, prehrana, nagrada) do maksimalno 230,00 EUR
Način prijave:
Rok za podnošenje prijava: 8 dana od dana objave natječaja
Način prijave: putem e-maila
Potrebna dokumentacija:
- Životopis (CV)
- Motivacijsko pismo
Prijave slati :
e-mail: uprava@hsk.com.hr
Napomena:
Prijavom na natječaj kandidati pristaju na obradu svojih osobnih podataka u svrhu provođenja selekcijskog postupka. Dostavljeni osobni podaci čuvaju se u Hrvatskoj školskoj kartografiji sukladno Pravilniku o čuvanju, korištenju, odabiranju i izlučivanju arhivskog i registraturnog gradiva te Posebnog popisa gradiva s rokovima čuvanja.r
Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.
Kandidati koji uđu u uži izbor bit će pozvani na razgovor i/ili testiranje.